"Minä iso possu hankin meille jouluksi kodin. Huusin ja kiljuin, ei se kuullut, tartuin takkiin kiinni ja kierähdin lattialle. Sitten se nosti minut takaisin hyllyyn ja luulen että se tapahtui silloin: hymyilin leveintä hymyäni ja kuulin sen maagisen lauseen, joka antoi minulle toivoa: "Tää on aika söpö, joksikin jouluksi ostan tällaiset." ...mutta se laittoi mut takaisin hyllyyn ja meni pois. Menetin jo toivoni, kunnes kuulin ne samat askeleet, olin jo valmis taas tarrautumaan takkiin, kun kuulin sen: "Mä haen yhden possun tuolta ja tuun sitten kassalle." Voi ei, pulssi nousi; YHDEN!...mun on pakko saada pikkuinen mukaan. Yritin vedota kaikkeen mahdolliseen, jouluunkin. Lupasin, että talossa jo asuvat puput saavat vaikka käyttää meitä elefantteinaan ja ratsastaa meillä. Ja voi JES se tehosi ja täällä ollaan!!! Kyllä tämä sohva ja nämä tyynyt aina kovan kaupan hyllyn voittaa."

2154427.jpg

2154430.jpg

Lawrence, Lari ja Oscar halusivat heti perhepotrettiin possujen kanssa.

2154431.jpg

Ja siis mitäs menivät lupaamaan, että puput saa ratsastaa:

2154436.jpg